Середа, 23.05.2018, 18:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Візитка школи
Візитка Казанківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Категорії розділу
Наше опитування
Які предмети тобі подобаються найбільше?
Всього відповідей: 309
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична та виховна робота в школі

Головна » Файли » Виховна робота » Заходи

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ «САМОВРЯДУВАННЯ. РОБОТА В КОМАНДІ»
[ Викачати з сервера (47.5Kb) ] 16.03.2018, 06:40

ТРЕНІНГОВЕ ЗАНЯТТЯ «САМОВРЯДУВАННЯ. РОБОТА В КОМАНДІ»

Мета: розвиток навичок і вмінь, необхідних для ефективної взаємодії, для підтримки дружніх стосунків з оточуючими, стимулювання до самомотивації, самовдоскона­лення.

Обладнання: м’яч, плакат з позначенням емоцій для Вправи «Шурум-бурум», картки для вправа «Впізнай того, хто…», картки для об’єднання в групи, ручки, маркери, фломастери, папір формату А-4, ватман

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Підготовча частина.
    1. Вправа-розминка «Шурум-бурум» (5 хв.)

Мета: розви­ток вмінь виражати свої почуття та сприй­мати почуття інших.

Інструкція. Тренер пропонує учасникам передавати по колу м'ячик, а разом із ним — задане по­чуття. Висловлюють його мімікою, жестами, інтонаціями, спеціальними словосполученнями, наприклад «о-го-го» — подив, «шурум-бурум» - злість, «мур-мур» — ніжність, «е-е-ех» - - роз­чарування, «ну-ну» — невдоволення, «ах-ах» - захоплення, «тралі-валі» - безтурботність, «мусі-пусі» - задоволення, «бла-бла-бла» - роздратування та ін. (Плакат з позначенням емоцій вивішений на фліп-чарті)

 

1.2. Вправа «АСОЦІАЦІЯ» (5 хв.)

Мета: створити комфортну атмосферу для роботи в команді.

 

Інструкція. Учні сидять у колі. Кожний по черзі, починаючи зліва від ведучого, повертається обличчям до сусіда і повідомляє про асоціації, які в нього виникли на даний момент по відношенню до того, хто сидить з ним поряд. Наприклад: «Ти нагадуєш мені Вінні-Пуха. Ти такий же дивний». Другий каже: «Ти схожий на велику теплу ковдру, тому що від тебе йде тепло». Третій – «Ти нагадуєш мені кактуса, тому що такий же колючий» і т. д.

 

1.3. Вправа «Впізнай того, хто…» (10 хв.) (Додаток 1)

Мета: надати можливість кожному учаснику презентувати свої захоплення, здібності.

 

Інструкція. Учасники отримують картки з завданням, швидко записати в них, тих, хто має вказані особливості.

Рефлексія:

- чи вдалося вірно визначити тих, хто має ті чи інші вподобання, здібності?

 

1.3. Вправа. ”Я займаюсь самоврядуванням, тому що...” ( 7-10 хв.)

Мета: підвести учасників до розуміння суті своєї діяльності в учнівському самоврядуванні.

 

Інструкція. Тренер запрошує учасників по черзі закінчити речення. Учні по черзі висловлюють свою думку.

Підсумок. Тренер підводить підсумки, наголошують чи на тому, що впершу чергу самоврядування повинно надавати можливість реалізовувати особисті здібності, розвивати соціальну активність, набувати досвіду діяльності на благо суспільства.

 

  1. Основана частина.
    1. Об’єднання в групи (5 хв.)

Інструкція. Тренер роздає учасникам назви персонажів («робот», «балерина», «клоун», «солдат», «гламурна штучка», «бабулька») за якими вони повинні об’єднатись у групи, використовуючи жести і міміку.

 

2.2. Робота в групах "Яким ми бачимо наше самоврядування" (15 хв.)

Мета: націлити членів учнівського самоврядування на активну взаємодію, надати можливість проаналізувати систему роботи і запропонувати нові ідеї покращення діяльності.

 

Інструкція. Тренер пропонує кожній групі презентувати своє бачення учнівського самоврядування.

Обговорення.

 

  1. Заключна частина.
    1. Вправа «У дядька Абрама» (5 хв.)

Мета: зняття втоми та напруження, посилення згуртованості групи.

 

Інструкція. Учасники сидять у колі й хором говорять: « У дядька Абрама вісім синів. Вони не їли, вони не пили і ніколи не палили». Другий раз повторюють, плескаючи руками в ритм по колінах. Через деякий час ведучий говорить: «А тепер додамо праву ногу, потрібно дуже тупати правою ногою, давайте тупнемо правою ногою». Таким чином, тепер всі говорять ту саму фразу, плескають руками в ритм по колінах і тупають правою ногою. Через деякий час ведучий говорить: «А тепер додамо ще й ліву ногу, треба дуже тупати лівою ногою, давайте тупнемо лівою ногою.». Таким чином додається ще «праве плече» (піднімається вверх), «ліве плече» (піднімається вверх), «голова» (крутіння голови). Рухи тільки додаються, і, таким чином, до кінця вправи, плескається, тупається, піднімається і крутиться все.

 

 

    1. Рефлексія.

Вправа «Коли зацвіте сакура» (5 хв.)

Мета: підвести підсумки.

 

Інструкція. Тренер пропонує учасникам написати свої побажання один одному і учнівському самоврядуванню на стікерах (квітка сакури) і розмістити їх на плакаті, де намальовано дерево.

3.3. В подарунок (5 хв.)

Тренер. Я хочу зробити вам подарунок…

  • Я кажу «білий ведмідь». Що ви бачите на своєму «внутрішньому екрані»? так, його – білого ведмедя. В нашій пам’яті більшість словосполучень міцно з’єднані із зоровими образами. «Думайте про білого ведмедя», - прошу я, і вам легко виконати моє прохання, тому що слова «білий ведмідь» миттєво одізвались у вашій уяві зоровою картинкою. А якщо я попрошу: «Не думати про білого ведмедя»! Не смійте бачити білого ведмедя!» - чи зможете ви виконати моє прохання? Навряд чи, тому що «білий ведмідь» виникає у вашій уяві, як тільки я промовляю ці слова. Як же позбавитися білого ведмедя? Єдиний спосіб – думати про що-небудь інше. Про чорну собачку, наприклад. «Не думайте про білого ведмедя!» - кажу я, а ви в цей самий момент заставляєте себе думати про чорну собачку – і вона зразу ж виникає на вашому внутрішньому екрані. І витісняє ведмедя, якщо він успів там закріпитися.
  • Запам’ятайте це правило: щоб не думати про білого ведмедя, необхідно думати про чорну собачку. Значить, внутрішнє бачення може з’явитися не тільки від почутого нами слова, але і від думки, яку ми свідомо викликаємо в своїй уяві. Тому що думки – це теж слово, що не сказані.

Використана література: журнал «Виховна робота в школі» №11 (84) листопад 2011р., с. 2-5

 

 

 

Категорія: Заходи | Додав: Світлана_Вікторівна
Переглядів: 16 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Наш відеоканал
Офіційний відеоканал Казанківської ЗОШ №1
Офіційний відеоканал Казанківської
ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Президент школи
Сторінка президента школи
Сторінка президента Казанківської
ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Пошук
Форма входу
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Друзі сайту

Казанківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 © 2018