Субота, 26.09.2020, 05:09
Вітаю Вас Гість | RSS

Візитка школи
Візитка Казанківської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Правова допомога
Безоплатна правова допомогв
Наше опитування
Де Ви відпочивали цього літа?
Всього відповідей: 180
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статут закладу

1. Робочий час.

Казанківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 працює в умовах адаптованого карантину (COVID-19), з метою організації освітнього процесу, створення сприятливих умов для учасників освітнього процесу затвердити такий розпорядок роботи:

1.1. В закладі встановлено п'ятиденний робочий тиждень. Заклад освіти працює в одну зміну

1.2. Здобувачі освіти 1-4 класів перебувають у закладі освіти з 830 до 1700

1.3. Початок занять - 8 год. 30 хв.

1.4. Задіяні всі чотири входи і виходи в приміщення закладу освіти з 745-до 830.

1.5. План входу здобувачів освіти і учасників освітнього процесу в приміщення закладу освіти.

Південний вхід

(бокові двері)

Центральний вхід

Східний вхід

(подвір’я)

745-825

745-825

745-825

2-а

5-а

1-а

3-в

5-б

1-б

6-а

6-б

2-б

7-б

7-а

3-а

8-б

8-а

3-б

10

9-а

4-а

 

9-б

4-б

 

11

 

1. 6. Забороняється допуск до закладу освіти батьків або супроводжуючих осіб з 01.09.2020 року на час кризи (COVID-19).

1.7. Педагогам закладу освіти перед початком занять проводити опитування учасників освітнього процесу щодо їх самопочуття та наявності симптомів респіраторної хвороби.

1.8. Вхід до приміщень закладу освіти дозволяється при наявності захисної маски або респіратора.

1.9. Під час пересування приміщеннями закладу освіти використання захисних масок є обов’язковим.

1.10. Робочий   час   всіх   педагогів   включаючи    адміністрацію,   що відповідає одній ставці зарплати складає 36 годин на тиждень.

1.11. Навчальне навантаження, що відповідає одній ставці зарплати, складає 18 годин на тиждень.

1.12. Учасникам освітнього процесу дотримуватися вимог до організації харчування під час адаптованого карантину (COVID-19).

Розклад дзвінків на уроки:

1 урок -  8.30- 9.15 - перерва 10 хв.

2 урок -  9.25-10.10 - перерва 10 хв.

3 урок - 10.20-11.05 - перерва 10 хв.
4
урок - 11.15-12.00 - перерва 10 хв.
5
урок - 12.10-12.55 - перерва 10хв.
6
урок - 13.05-13.50 - перерва 10хв.
7
урок - 14.00-14.45

1.13. Робочий час дирекції закладу та допоміжного персоналу: тривалість 8 год. Початок 8.00-17.00.

  1. Різного роду наради проводяться за планом на місяць, затвердженим директором.
  2. Заступник директора закладу по навчально-виховній роботі веде облік виходу співробітників на роботу.
  3. Адміністрація закладу на кожен навчальний рік розподіляє педагогічне навантаження.
  4. Розклад     уроків     узгоджується     з     профспілковим     комітетом     і затверджується директором навчального закладу.

6.  Адміністрація   закладу   залучає   вчителів   до   чергування.   Обов'язки чергового вчителя та графік чергування затверджує директор закладу.

7 . Урок розпочинається із дзвоником. 1-4 класи без дзвінка.

8. Під час навчання вчитель несе відповідальність за життя здобувачів освіти, за збереження майна, чистоту та порядок у класі. З метою відповідальності за збереження меблів за кожним учнем закріплюється постійне місце за партою.

9. На   вимогу   завуча   учитель   повинен   вийти   на   заміну   уроків відсутнього колеги та записати заміну в класний журнал. Без запису заміни в журнал оплата не проводиться.

10.Учитель який не може провести свій урок з поважної причини, зобов'язаний заздалегідь повідомити про це чергового адміністратора та вчасно повідомити про вихід на роботу.

11. Класні    керівники    ведуть    облік    відсутності    здобувачів освіти закладу, відмічають  у  класному  журналі,  з'ясовують  причину  пропусків  на основі   особистих   спостережень   та   відмітки   відсутніх   учителями - предметниками.

12. Категорично  забороняється відпускати здобувачів освіти з уроків  на різні заходи (репетиції, змагання) без дозволу адміністрації закладу.

13. Усім  учителям   забезпечити   прийом   і   здачу   своїх   класів   (на початок і кінець навчального року).

14. Введення щоденників вважати обов'язковим для кожного здобувача освіти, починаючи з 3 класу.

15. Покласти  відповідальність  на вчителів,  класних  керівників,  за охорону та здоров'я дітей під час їх перебування в приміщеннях закладів та її території під час прогулянок, екскурсій, при проведенні позакласних заходів тощо.

  1.  Вчителям закладу не дозволяється:
  • змінювати на свій розсуд розклад уроків і графік роботи;
  • проводити  заміну  уроків  за домовленістю  між  вчителями  без дозволу адміністрації закладу;
  • продовжувати чи скорочувати уроки та перерви між ними;
  • відпускати здобувачів освіти з уроків чи не допускати їх до уроків;
  • проводити в стінах закладу будь-які торговельні операції.
ІІ. Усунення від роботи.
1. Усунення від роботи здійснюється директором або завучем закладу.
2. Учителя може бути усунено від роботи включаючи навчальні заняття у випадку здійснення ним злочину або появи в школі нетверезому стані, застосування фізичного насильства до учнів, у випадку травматизму учнів, в силу хворобливого стану, що робить недоцільним проведення занять.
3. Проведення навчальних занять, що створюють загрозу життю та здоров'ю учнів, припиняється.
4. Всі усунення від роботи оформляються наказом по закладу.
ІІІ. Зовнішній вигляд педагогів та допоміжного персоналу.
1. Зовнішній вигляд вчителів та допоміжного персоналу повинен сприяти вихованню культури здобувачів освіти.
2. Зовнішній вигляд вчителів - зачіска, одяг, взуття, стан шкіри обличчя та рук - повинен спрацювати на цілі навчально-виховного процесу.
3. Основні вимоги до зовнішнього вигляду педагогів і допоміжного персоналу: охайність, відповідальність вимогам учительської моди.
IV. За Статутом школи носіння учнівської форми обов'язкове.
Для дівчат і хлопців, (синій костюм і біла блузка, сорочки).
 
Затверджено правила внутрішнього трудового
розпорядку на засіданні педагогічної ради закладу                                    27. 08. 2020 року

Та затверджено наказом по закладу освіти № 65                                     27. 08. 2020 року

Директор закладу:                                                                                          Н.  Кузюк

„Погоджено" на засіданні профкому
Казанківського ЗЗСОІ-ІІІ ступенів №1 Протокол № 21  від                        31.08.2020 року

Голова профкому:                                                                                      О. Фурсова 
Ми в Інтернет
Офіційний відеоканал Казанківської ЗОШ №1
Наш відеоканал
Офіційний відеоканал Казанківської ЗОШ №1
Сторінка в Facebook
Офіційний телеграм-канал Казанківської ЗОШ №1
Телеграм-канал
Президент школи
Сторінка президента школи
Сторінка президента Казанківської
ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Друзі сайту
Пошук
Форма входу
Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Календар подій
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Казанківська ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 © 2020